Кабінет математики в нашій школі

 
     Матеріальна база Дубрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів дає можливість реалізовувати комп’ютерні технології у повному обсязі. До послуг учнів та вчителів два комп’ютерних класи та мультимедійна дошка; бібліотека електронних засобів навчального призначення, модульних навчальних програм для тестового контролю знань; розробки інтегрованих уроків.
   Також у  нaшiй шкoлi є кaбiнет мaтемaтики, який oблaштoвaнo тaким чинoм, щo дoступне пoстiйне викoристaння IКТ нa будь-якoму етaпi урoку. Звичaйнo ж, oднa мультимедійна дoшкa не мoже oднoчaснo викoристoвувaтись усiмa бaжaючими. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     У кабінеті математики на вчительському столі стоїть комп’ютер, інформація з якого подається через відеосплітер на чотири монітори, розміщених на підставках по периметру класу таким чином, щоб забезпечити максимальну оглядовість для учнів.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Також у кабінеті знаходиться іще три окремих комп’ютери, які використовуються на уроці для тестування та індивідуальних завдань для учнів.
   Широке застосування мультимедійних технологій різко підвищує ефективність активних методів навчання для всіх форм організації навчального процесу. Використовую їх  на лекціях, на семінарах, під час самостійних, практичних та контрольних робіт.
    Звісно, комп’ютер не замінює  викладача, а є лише засобом здійснення педагогічної діяльності, його помічником. Тому майже усі уроки планую комбінованими, особливо у  класах середньої ланки навчання.  
    Частина учнів школи навчаються в Українській комп’ютерній школі, здобуваючи професію оператора комп’ютерного набору, тому мають досить високий рівень знань з інформатики, який виходить далеко за межі програмового матеріалу. Саме ці учні є активними помічниками при проведенні уроків з використанням ІКТ. Вони допомагають включити та налаштувати апаратуру перед початком уроку, часто стають авторами презентацій для уроку, допомагають при підготовці тестів та підборі завдань до уроку з використанням комп’ютера.
      Досить ефективним вважаю використання презентацій на уроках математики. На слайди презентацій я часто виношу матеріал, який доповнює відомості, що розгортаю уроці: план уроку; схеми зв’язків між поняттями теми з іншими темами; порівняльний аналіз схем можливого розгортання матеріалу; матеріал, до якого на уроці потрібно звертатися неодноразово; різні способи доведення теорем; різні означення одного об’єкту; систематизаційні та класифікаційні таблиці з теми; зображення фігур, які є складними та забарними для виконання на дошці з алгоритмом їх побудови; динамічні зображення фігур. На мою думку, за допомогою проектора не доцільно демонструвати слайди, які містять багато тексту, наприклад, повні доведення теорем. У залежності від особливостей теми, яка вивчається учнями, мультимедійний проектор можна використовувати як протягом всього заняття, так і під час його певних етапів.      
   
   У 5-6 класах  використовую “Програмно-методичний комплекс навчального призначення “Математика. 5-6 клас” для загальноосвітніх закладів”  який повністю  охоплює чинну навчальну програму з математики для 5-6 класів, затверджену Міністерством освіти та науки України.
    У кабінеті математики також  розміщено експозицію, яка ілюструє історичний шлях розвитку обчислювальної техніки, стенд з портретами видатних математиків, стенди довідкові та з формулами, набори геометричних тіл, необхідне креслярське приладдя, дидактичні і методичні матеріали для підготовки та проведення занять.