Два в квадраті

24.01.2016 21:23
 

Жили да були, та не тужили показник і підставу ступеня. Все у них було гладко, не сварилися, не лаялися, а якщо і починали, відразу мирилися. Підстава займалася домашніми справами, а показник будував новий будинок для них. І ось одного разу в один похмурий, але при цьому теплий день Основа і Показник посварилися. Причому міцно посварилися...
Підстава кинула відра з водою на землю і став кричати на показник, що хоче, щоб вони розійшлися. Показник робив те ж саме щодо Підстави. Вони лаялися, лаялися, лаялися, і в результаті прийшла в запустіння їх будівництво, колодязь заріс травою, старий будиночок покосився і почав валитися, вся земля висохла. Але навіть не дивлячись на це частини мірою не помирилися між собою...Під час чергової сварки до них завітала колись часта гостя-цифра 4."Що ви робите?!Навіщо лаєтеся?!"-вигукнула вона.
"Я не хочу жити з цим підставою!"- відповів Показник.
"А я не хочу жити з цим Показником!"- відповіло Основу.
Трохи порозкинув думками, Четвірка прийшла до геніального, важливого рішення:
"Якщо б ви не лаялися, то ваш будинок був би побудований, ділянка розчищений і зелен, колодязь був би в хорошому стані! Ваша сварка призвела до руйнування вашого життя! А що ще менш приємною-до руйнування моєї. Ви ж частина мене! Ви-Два в Квадраті, а я Чотири! Ми з вами не просто друзі, ми дуже близька рідня, а як тільки ви почали сваритися, я стала боліти... Зараз до цих пір у мене нежить..."
Основа і Показник глянули один на одного...І обнялися. Забули всі минулі образи, сварки та негаразди, а незабаром вже й побудували будиночок і запросили до себе жити Четвірку, яка їх возз'єднала і примирила.
І стали вони жити-поживати та десяткові дроби наживати.