Моя схема аналізу уроку
1. |
Клас, в якому проводиться урок; тема уроку; мета уроку. |
|
2. |
Тип уроку |
Чи правильно вибрано, відповідно до поставленої мети та завдань уроку. |
3. |
Зовнішня організація уроку |
|
4. |
Мотивація навчальної діяльності |
|
5. |
Зміст уроку |
Чи відповідає вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань |
6. |
Обладнання уроку; раціональна організація робочого місця учня та учителя. |
|
7. |
Формування належного мікроклімату уроку |
|
8. |
Перевірка домашнього завдання |
|
|
Етапи підготовки учнів до активного і свідомого засвоєння навчального матеріалу |
|
|
Етап введення нових знань |
Чи використовуються на даному етапі наступні принципи:
|
|
Які методи були найбільш вдалими |
|
|
Етап відтворення знань |
|
|
Використання форм навчання |
|
|
Етап узагальнення знань |
|
|
Контроль засвоєння, перевірка знань |
|
|
Етап підведення підсумків |
|
|
Визначення і пояснення домашнього завдання |
|
|
Оцінювання |
|
|
Виховний вплив уроку |
|
|
Поведінка вчителя |
|
|
Майстерність вчителя |
|
|
Комунікативна діяльність вчителя |
|
|
Володіння педагогічним тактом |
|
|
Зовнішній вигляд вчителя |
|
|
Висновки щодо загального враження від уроку |
|