Новорічні пригоди

24.11.2015 21:53
 

 

Новорічне свято для учнів та батьків класу

       

Мета: познайомити дітей із мотивами різнойменних казок;  нагадати істину перемоги добра над злом; розвивати творчі здібності учнів, формувати основ естетичної культури

 

Обладнання: Акустична система, мікрофони, плакати із новорічними вітаннями,  вітаннями, гірлянди, паперові сніжинки, ялинка з прикрасами, трон для Нептуна, хатинка Баби Яги

Свято відбувається у актовому залі. Його приміщення прикрашено гірляндами , паперовими сніжинками, блискучим дощиком та написом «З Новим роком»

З лівого краю сцени стоїть прикрашена ялинка.

1 - а   сніжинка

 Летять сніжинки, наче біле диво.

 Мете пороша, бо ЇЇ пора,

 У лісі, в полі стало так красиво,

І казці цій радіє дітвора.  

  2-а  с ніж и н ка

Закружляли скрізь сніжинки,

як метелики прудкі.

Прилетіли до ялинки,

почепились на гілки

Голі кущики прикрили,

притрусили моріжок,

 І доріжку побілили,

 й   зовсім іншим став лісок.

 

3-я   сніжинка

 Ліній на деревах волохато –

Розвісив чари — серце завмира.

Зима на казку чарівну багата,

Така прекрасна радісна пора!

1-а   сніжинка

Ялинка сяє від прикрас,   

І зал горить вогнями.

Всіх друзів просимо до нас

Стрічати свято з нами!   -». '

 

2-а  сніжинка

Підійдем до ялинки,

зупинимось на мить.

Розглянемо ліхтарики —

і пісня хай дзвенить! -.-

 

3-а сніжинка

Щоб ялинці радісно, добре було в нас.

Ми їй гарно й весело заспіваєм враз.

На сцену виходить Дід Мороз

Дід Мороз.

З Новим роком вас вітаю!

 Я прийшов сумний до вас –

Зараз лист вам зачитаю,

 Зрозумієте все враз.

Читає лист

Лист

Дідугане Морозенку!

Ми вкрали твою Снігуроньку і вимагаємо за неї викуп. Щоб повернути свою онуку, ти

пови­нен покласти під найбільшу ялинку в лісі всі дитячі новорічні подарунки, інакше не бачити тобі Снігуроньки, як своїх вух. Ми розтопимо її на вогнищі. То ж поспішай, довго чекати не будемо.                                                        Викрадачі

 

1-а сніжинка

У нас сталася біда

Бо ж Снігуроньки нема!

Між снігами заблукала

І до злодіїв попала

Дід Мороз. Як же ж я можу залишити дітей у таке свято без подарунків. Я вирішив знайти  викрадачів і виручити Снігуроньку. Тому, дру­зі, зі святом доведеться зачекати. (Думає).

 По­чну, мабуть, свої розшуки з підводного царства. Може, це Нептун земним рекетом зайнявся. До побачення, друзі, я побіг!

 

Інсценівка «Дід Мороз у підводному царстві»

Звучить музика, танцюють всі жителі під­водного царства. Заходить Нептун, сідає на трон, а русалки перед ним танцюють

Нептун. Бачу, готуються мої піддані до свя­та. (Дістає сувій паперу). Увага! Увага! Слу­хайте  новорічний наказ моєї водяної величнос­ті! (Читає).

1. Запрошую всіх підводних жителів на Ново­річне свято.

2. У зв'язку з підвищенням попиту в земного населення на крабові палички, наказую

3. русал­кам стерегти наших крабів як зіницю ока, бо можете залишитися без кавалерів.

Русалки вклоняються Нептуну на знак згоди

Рукодільницям-медузам  даю  завдання -до Нового року вишити скатертину червоною і чорною ікрою і від мого імені подарувати Зо­лотій Рибці.

Медузи кивають головами

4. Крабу-швейцару прослідкувати,  щоб під­водний ресторан був готовий до зустрічі Нового року.

Русалка1Там головна кухарка Медуза уже все спланувала, ось послухайте її.

Медуза співає пісню на мелодію пісні «Голу­бий вагон», а інші медузи танцюють біля неї

 Медуза

Як повільно під водою час пливе,

 Хоч би швидше Новий рік настав.

Буде на святковий стіл у нас нове:

Затонув недавно пароплав

. Приспів:

З радістю, з радістю приготую салат

, Щоб облизали всі свої плавнички.

З камбуза в човнику взяла я мармелад,

Насолоджу усім душу залюбки.

Вмію смачно страви готувати я

 Це відчує зразу кожен гість.

Буде задоволена морська сім'я,

 Як моїх смакіточок поїсть.

 Приспів.

Заходить Дід Мороз

Дід Мороз. З Новим роком, жителі глибинних водних просторів!

Нептун. О, Дід Мороз! Що привело тебе в мої володіння?

Дід Мороз. Снігуроньку шукаю. Чи не ви її, часом, викрали?

Нептун. Що ти, Морозенку, ми шантажем не займаємося. Та в мене і свої красуні є. Ану, ру­салки, покажіться.

Русалки співають пісню на мелодію пісні «Зима»

 

У водяній стихії минають наші дні,

 Ми любим каламбури, веселії пісні.

Русалоньки грайливі,

На дні морськім живем.

Із святом новорічним

Ми вітання свої шлем.

Приспів:

Стеля в нас водяна, стіни зламані,

 А в голівці слова — рада мамина:

 «Ой, дивись не крути крабу голову

, Бережи краще честь свою змолоду».

Дельфіни нас катають

У царстві водянім,

Акули не чіпають —

Не по зубам ми їм.

Нептун порядок любить,

 На троні колу п'є,

А тих, хто щось накоїть,

Він тризубом гнівно б'є.

 

 

Дід Мороз. Дійсно, красуні! Що ж, коли нема тут моєї Снігуроньки, то поспішу далі.

Русалка2Діду Морозе, а ти звернися до казково­го Аладдіна, він тобі допоможе.

Дід Мороз. Дякую за пораду, спробую.

Всі виходять, проводжаючи Діда Мороза

Інсценівка «Аладдін»

Аладін сидить, а принцеса перед ним тан­цює. Заходить Дід Мороз

Дід Мороз. З Новим роком, жителі сходу!

Аладін. О, Дід Мороз не побоявся завітати в наш жаркий клімат.

Принцеса. Мабуть, щось трапилося, якщо він зважився на це.

Дід Мороз. Так, трапилося. Бандити викрали Снігуроньку, і я її скрізь шукаю.
Принцеса. На жаль, у нас її немає.
Дід Мороз. О, вона б тут давно розтанула! Я  прийшов  попросити  в Аладдіна  допомоги. Може, чарівна лампа підкаже, де Снігуронька.
Аладін. ІЦо ж, охоче тобі допоможу.

Тре лампу. З'являється Джин

 

Джин. Що трапилося, мій повелителю? Знову моя допомога потрібна?

Аладін. Так, потрібна. Допоможи Діду Морозу.

Дід Мороз. Підкажи, де бандити сховали мою Снігуроньку?

Джин. Я допомагаю тільки господарю лампи, а тобі, хіба що можу дати гарну пораду.

Дід Мороз. Що ж, давай.

Джин. Серед чаклунів я чув, що там, у ваших краях, Баба Яга відкрила агентство «НОС», що розшифровується як «Нестандартні особисті си­туації». Звернися до неї.

Дід Мороз. О, дякую! Це гарна порада. Я так і зроблю. До побачення.

Дід Мороз виходить, а всі його проводять

 

Інсценівка «Агентство «НОС»

Біля хатинки на курячих ніжках, на якій висить вивіска «Агентство «НОС» сидить

 Баба Яга і щось підраховує на калькуляторі).

Баба Яга. Агов! Помічниці мої, Баби Йожки, ідіть сюди!

Заходять Баби Йожки

Баба Яга. До Нового року готуєтеся?

Баби Йожки. Так, готуємося.

Баба Яга. Репертуар підходящий?

Баби Йожки знизують плечима

 

Баба Яга. Демонструйте!

Баби Йожки співають пісню на мотив пісні «Белый мерседес»

Добридень, любі друзі,

тримати у напрузі

Не буду, бо вже скоро Новий рік.

 І зараз йде не п'єса і ми - не поетеси, І

 наш Дідусь Мороз від нас утік.

Приспів:

 З мобілкою в машині, з сигарою в руках,

І юбка типу міні, панчохи на ногах

Притягуєм мужчин ми і з розрізом, і без.

Білесенька машина нащ любий «Мерседес».

Баба Яга. Молодці! Весело.

Заходить Ліший

Ліший. Баба Яга, до вас клієнт.

Яаба-Яга. Хто?

 

 

 

Ліший. Іван Царевич.

Баба Яга. Добре, веди.

Ліший заводить Івана Царевича

Баба Яга. Проходь, касатік, мій ясноокий. Що привело тебе до нас, в наше агентство?

Іван Царевич. Нестандартна особиста ситуація.

Баба Яга. О, то це до нас, точно за адресою (показує на вивіску). Розказуй, що трапилося?

Іван Царевич. Вибрав наречену, а вона ви­явилася жабою. Жаба-то жаба, а в душу запа­ла. І от перед Новим роком зникла. Допоможіть розшукати.

Баба Яга. Не хвилюйся, касатік, ми швидко допоможемо. Фірма віників не в'яже, а дорогу враз покаже.

Іван Царевич. От спасибі на доброму слові.

Баба Яга. На, візьми чарівний клубочок. Він тебе доведе до твоєї зелененької.

Іван Царевич. Дякую. Чим же я з вами роз­рахуюся за допомогу?

Баба Яга. Помічниці! Зачитайте таксу!

Баба Йожка. Заспокійливі, ласкаві слова - 10 доларів, дійові поради - 50 доларів, чарівний інвентар - 100 доларів.

Баба Яга. Заспокійливі слова були? Були -10 доларів. Чарівний клубочок отримав? Отри­мав - 100 доларів. Всього - 110 доларів.

Іван Царевич. Долари? Що це таке? У мене таких грошей нема.

Баба Яга. Добре, ідемо клієнту назустріч, ві­зьмемо натуроплатою. Наречена твоя в царстві Кощієвім. Будеш відвойовувати, привезеш нам кісточок із Кощія на новорічний холодець.

Баба Йожка. Ой, ні! Він занадто старий і до наступного Нового року не звариться!

Баба Яга. Твоя правда. Що значить молодий розум! Моя школа! Тоді зробимо по-іншому. Ми в курсі справи, на що здатна твоя жаба-царівна, казку читали. Нехай напече нам смачних пиро­гів до новорічного столу.

Іван Царевич. Оце годиться! По руках!

Баба Яга. По руках!                 

 

Ляпають одне одного по руці Іван Царевич виходить

Баба Йожка. Баба Яга, до вас клієнт.

Баба Яга. Хто?

Заходить Дід Мороз

Дід Мороз. Це я.

Баба Яга. Ого! Сам Дід Мороз прийшов! Ви­дно, популярне наше агентство.

Дід Мороз. Аякже, знають про нього всі.

Баба Яга. Чи не на свято ти прийшов нас за­просити?

Дід Мороз. Поки що ні. У мене біда трапила­ся. Рекетири вкрали Снігуроньку і вимагають викуп. Хочу її знайти і визволити. Підкажіть, де шукати?

Баба Яга. Рекетирів цих розвелося далі ні­куди. Не знаю, у який бік і посилати, скрізь є. Краще я тобі дам гарну пораду.

Дід Мороз. Ну що ж, давай.

Баба Яга. Отам за ялинкою в нас є космодром із ракетою, ступа вийшла з моди. То йди і від­правляйся в космос. їм там вгорі видніше, хто і куди твою Снігуроньку заховав.

Дід Мороз. Дякую! Скористаюся такою нагодою.

Інсценівка «Дід Мороз у космосі»

Під мелодію пісні «Крилатые качели» всі жителі космосу танцюють навколо малесень­кої ялиночки, імітуючи невагомість

Виходить Дід Мороз

Дід Мороз. О, яке диво! Тут у космосі, вияв­ляється, теж Новий рік зустрічають!

Всі зупиняються і дивляться на Діда Мороза

Дід Мороз. Дивні жителі космосу і космічні створіння, вітаю вас із наступаючим Новим ро­ком! Бажаю вам зоряного неба і міжпланетного щастя !

 1-а зірка. Дякуємо, Дідусю Морозе, за гарні побажання.

2-а зірка. Ми завжди спостерігаємо за тобою зверху і, навіть, не мріяли, що ти зможеш по бувати тут у нас.

3-я зірка. Ми вже хотіли майструвати зоряно­го Діда Мороза, аж ось нам випало щастя при­ймати в себе справжнісінького Діда Мороза.

4-а зірка. Що змусило тебе поміняти свої пла­ни і залетіти до нас?

Дід Мороз. Я вже старий для таких косміч­них вояжів. Насилу впорався з невагомістю, та біда змусила.

Зірки. Що трапилося?

Дід Мороз. Злодії викрали мою Снігуроньку і вимагають викуп - всі новорічні дитячі по­дарунки. Та як же я можу залишити дітей без ласощів у таке свято! От і вирішив розшукати і повернути свою помічницю, та тільки ніяк не знайду. Ви не підкажете? Вам згори все видно, може, хто що бачив?

5-а зірка. Коли це трапилося?

Дід Мороз. Годину назад.

1-а зірка. Хто годину назад стояв на земній варті?

Місяць. Я стояв.

2-а зірка. Підозріле що-небудь бачив?

Місяць. Здається, бачив. Соловей-розбійник, Кікімора і вся їх нечиста братія везли щось на санях у білому мішку і весело реготали. Може, там була Снігуронька?

Дід Мороз. Куди повезли?

Місяць. На гниле болото.

Дід Мороз. Дякую за допомогу, друзі. Поспі­шу виручати.

3-я зірка. Візьми із собою нашу Комету. Вона мріяла, щоб її останній спалах був

 

новорічно святковим.

Дід Мороз. Гаразд.

Бере за руку Комету

 

Інсценівка «Рекетири»

На стільчику сидить зв'язана Снігуронька із заклеєним ротом. Навколо неї стрибають волоцюги)

Рекетири (співають на мелодію пісні «Гово­рять ми бяки, буки...» ).

Кажуть люди, що ми грізні.

Значить, нам належить страх.

Маєм пазурі залізні

На руках і на ногах.

 Приспів:

Ой ля-ля, ой ля-ля,

Всіх лякаєм ще здаля,

Ой ля-ля, ой ля-ля, ех-ха!

  Вкрали онуку у Мороза,

Тепер викуп будем ждать

 Допоможуть нам погрози

Від душі поласувати

 Приспів:

Ой ля-ля, ой ля-ля,

Де ж цукерочка моя,

Ой, ля-ля, ой ля-ля, ех-ха!

 Кощій (звертається до Снігуроньки). Ну що, заручнице, настрахалася? Ще й не таке буде, якщо твій дідуня довго викуп не нестиме під ялинку.

Кікімора. О, викуп! Як я про нього мрію. Ото вже посмакуємо!

Соловей-розбійник. А як ділити будемо, міш­ками чи поштучно?

Маленька розбійниця. На кожного по мішку, а мені - два. Інакше усіх приріжу!

Соловей-розбійник. Ти диви, яка хитрющий вишукалася.

Маленька розбійниця Циц, свистун. А то як жахну , від тебе лишень мокре місце останеться!

Соловей-розбійник (звертається до Кощія). Ну що я казав. Треба було її в кунсткамеру здати, а не в напарники брати.

 

Кощій. Чого ви завелися,  вистачить на всіх. За таку красуню дідуня повинен розщедритися.

Чорна кішка. Ото ж бо і я дивлюся, що красуня. Може, мені почаклувати та вроду в неї забрати? Так куди ж я її діну, у мене ж і своя є? Мурняв, звісно що є.

Кікімора. Давайте трохи розважимося. Ану, заспіваймо!

Бандити танцюють. Непомітно з'являється Дід Мороз. Його ніхто не бачить. А Комета, що була з Дідом Морозом, починає кружляти навколо привидів і жбурляти на них зірковим вогнем. Привиди пищать, штовхаються

Бандити Ой, гаряче! Ой, горю! Ой, боляче!

Кікімора. Рятуйте! Пожежа!

Кощій (придивляється до Комети). Що це за зоряна шмигалка тут з'явилася? (Простягує до неї руку, а вона на нього віє вогняним хвостом. Він відсмикує руку). Ти диви, яка кусюча!

Дід Мороз. А я колючий! Зараз як закую вас усіх кам'яним морозом, станете льодовим ай­сбергом!

Комета розв'язує Снігуроньку

Соловей-розбійник. О, старий! Як він нас знайшов?

Кікімора. Дідусю Морозе, пробач нас. Ми теж свята із солодощами хотіли.

Дід Мороз. Так просити треба, а не розбоєм займатися.

Чорна кішка. Мур, візьми нас на свято.

Дід Мороз (гнівно). Ні! Геть із перед очей моїх, доки я вас на лід не заморозив.

Всі тікають

Далі свято продовжується іграми і конкурсами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Новорічне  чаювання: