Рівняння з одним невідомим

24.01.2016 21:27

 

Різні числа – великі й малі, цілі й дробові, додатні й від’ємні – вперше зустрілися у рівнянні.

Вони дуже люб’язно й дещо стримано привіталися.

-         Четвірка.

-         Дуже приємно. Двійка.

-         Трійка.

-         І я Трійка. Виходить, тезки!

-         Одна Четверта...

-         Дві Четвертих...

-         Три Четвертих...

Дуже швидко всі перезнайомились. Тільки одне число не назвало себе.

-         А вас як звати? – питають у нього числа.

-         Не можу сказати! – поважно відповіло це число, - у мене є причини...

-         Ах, Боже мій, які загадки! – заторохтіла Одна Дев΄ята. – Як можна жити у суспільстві і зовсім не зважати на нього!

-         Спокійно, спокійно, - втрутився Знак Рівності – найяскравіший знак у всьому підручнику. – Все з’ясується у свій час. А до того нехай це число залишається невідомим. Що ж зробиш – буде у нас рівняння з одним невідомим.

Всі числа погодилися із Знаком Рівності, але тепер вони поводили себе ще стриманіше, ніж під час знайомства. Хто його знає, що за величина цей Ікс. Тут треба бути обережним.

Деякі поривалися запобігати перед Іксом, але він так поважно себе поводив, що навіть у дробів пропало бажання домагатися його прихильності.

-   Ну, ні, - прошепотіла Двійка до Четвірки. – Ти як хочеш, а я переходжу на інший бік рівняння. Нехай я буду там з від΄ємним знаком, проте не буду бачити цієї персони.

-   І я теж, - сказала Четвірка і слідом за Двійкою перейшла в інший бік рівняння. За ними рушили дві тезки – Трійки, а потім і дроби – Одна Четверта, Дві Четвертих і Три Четвертих – і всі інші числа.

Ікс залишився один. Правду сказати, його це не стривожило. Він вирішив, що числа просто не хочуть його турбувати.

Але числа вирішили інакше.

Вони склалися й розділилися, а коли всі необхідні дії були зроблені, Ікс ні для кого вже не був загадкою. Він виявився звичайнісіньким числом. Ось тільки не зрозуміло, чому цей Ікс уявляв себе хтозна ким.