Особливості вивчення математики у загальноосвітніх навчальних закладах у 2023/2024 навчальному році

 

У 2023/2024 навчальному році вивчення математики спрямоване на реалізацію Державного стандарту та подолання викликів, зумовлених особливостями освітнього процесу в умовах воєнного стану, зокрема і подолання освітніх втрат.

На допомогу педагогам підготовлено інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу. Рекомендації розроблено Міністерством освіти і науки України спільно з Інститутом модернізації змісту освіти.

У рекомендаціях наведено перелік освітніх програм, за якими здійснюється викладання математики, надано розʼяснення щодо використання навчальної літератури та додаткових дидактичних матеріалів.

Учителям запропоновано опис найбільш ефективних практик формування в учнів предметних і ключових компетентностей та здійснення психологічного супроводу

Переглянути рекомендації

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики

До навчальних досягнень учнів з математики, які підлягають оцінюванню, належать:

                       - теоретичні знання, що стосуються математичних понять, тверджень, теорем, властивостей, ознак, методів та ідей математики;

                       - знання, що стосуються способів діяльності, які можна подати у вигляді системи дій (правила, алгоритми);

                       - здатність безпосередньо здійснювати уже відомі способи діяльності відповідно до засвоєних правил, алгоритмів                      

                          (наприклад, виконувати певне тотожне перетворення виразу, розв'язувати рівняння певного виду, виконувати геометричні побудови, 

                          досліджувати функцію на монотонність, розв'язувати текстові задачі розглянутих типів тощо);

                        - здатність застосовувати набуті знання і вміння для розв'язання навчальних і практичних задач, коли шлях, спосіб такого 

                         розв'язання потрібно попередньо визначити (знайти) самому.

Читати повністю