Задачі виховної роботи
І. Для вивчення особистості учнів та ступеня розвитку класного колективу:
1. Вивчати ступінь вихованості учнів:
- соціальну спрямованість особистості;
- громадську активність, характер виконання обов’язків;
- рівень сформованості моральних якостей;
- місце учня в колективі та в системі між особистісних відносин;
- сферу спілкування, в якій знаходиться учень у позаурочний час;
- сім ю учня (умови життя, інтереси, орієнтації);
- домінуючі позитивні та негативні якості в моральному розвитку учнів;
- результати діяльності учня;
- встановити дружні контакти з учнем, навчитись його розуміти;
- вміти допомогти учню в реалізації себе як особистості;
- створити умови для реалізації інтересів, нахилів, здібностей та уподобань учнів.
2. Застосовувати методи визначення вихованості учнів:
- психолого-педагогічні спостереження;
- анкетування;
- тестування.
3. Вивчити та визначити рівень розвитку учнівського колективу:
- мобільність учнів класу під час виконання колективних справ та доручень;
- прагнення до творчого виконання завдань, рівень активності кожного учня у їх виконанні;
- рівень розвитку самостійності;
- рівень розвитку відповідальності за колективне виконання справи;
- морально-психологічний клімат колективу.
ІІ. Для формування, організації і розвитку класного колективу:
1. Висувати суспільно значущі перспективи, зацікавлювати і об’єднувати
учнів.
2. Організовувати виховуючи і розвиваючу діяльність учнів, залучаючи до
неї кожного члена колективу.
ІІІ. Для розвитку пізнавальної активності, підвищення рівня знань учнів:
1. Стимулювати, коректувати з допомогою учнів та батьків позаурочну
пізнавальну діяльність;
2. Підбирати найбільш активні форми залучення учнів до пізнавальної
діяльності, виховувати почуття відповідальності за навчальну працю;
3. Залучати слабо встигаючих і недисциплінованих учнів до справ класу.
ІV. Для зміцнення трудової, навчальної і громадської дисципліни:
1. Виховувати культуру поведінки, сприяти поліпшенню правової освіти.
2. Здійснювати систематичну профілактичну роботу з учнями, схильними
до правопорушень.