Задачі виховної роботи

І. Для вивчення особистості учнів та ступеня розвитку класного колективу:

1.    Вивчати ступінь вихованості учнів:

-         соціальну спрямованість особистості;

-         громадську активність, характер виконання обов’язків;

-         рівень сформованості моральних якостей;

-         місце учня в колективі та в системі між особистісних відносин;

-         сферу спілкування, в якій знаходиться учень у позаурочний час;

-         сім ю учня (умови життя, інтереси, орієнтації);

-         домінуючі позитивні та негативні якості в моральному розвитку учнів;

-         результати діяльності учня;

-         встановити дружні контакти з учнем, навчитись його розуміти;

-         вміти допомогти учню в реалізації себе як особистості;

-         створити умови для реалізації інтересів, нахилів, здібностей та уподобань учнів.

2.    Застосовувати методи визначення вихованості учнів:

-         психолого-педагогічні спостереження;

-         анкетування;

-         тестування.

3.    Вивчити та визначити рівень розвитку учнівського колективу:

-         мобільність учнів класу під час виконання колективних справ та доручень;

-         прагнення до творчого виконання завдань, рівень активності кожного учня у їх виконанні;

-         рівень розвитку самостійності;

-         рівень розвитку відповідальності за колективне виконання справи;

-         морально-психологічний клімат колективу.

ІІ.  Для формування, організації і розвитку класного колективу:

1.     Висувати суспільно значущі перспективи, зацікавлювати і об’єднувати

учнів.

2.     Організовувати виховуючи і розвиваючу діяльність учнів, залучаючи до

неї кожного члена колективу.

           ІІІ. Для розвитку пізнавальної активності, підвищення рівня знань учнів:

1.     Стимулювати, коректувати з допомогою учнів та батьків позаурочну

пізнавальну діяльність;

2.     Підбирати найбільш активні форми залучення учнів до пізнавальної

діяльності, виховувати почуття відповідальності за навчальну працю;

3.     Залучати слабо встигаючих і недисциплінованих учнів до справ класу.

           ІV.  Для зміцнення трудової, навчальної і громадської дисципліни:

1.     Виховувати культуру поведінки, сприяти поліпшенню правової освіти.

2.     Здійснювати систематичну профілактичну роботу з учнями, схильними

до правопорушень.