Комп’ютерне тестування як засіб оцінювання рівня компетентності учнів

 

Комп’ютерне тестування має суттєві переваги над паперовим, оскільки унеможливлює елемент корумпованості або ж зводить його нанівець. Такий контроль успішності дає можливість реалізувати основні дидактичні принципи контролю навчання:

  • індивідуальності оцінювання знань;
  • системності перевірки й оцінювання знань;
  • тематичності;
  • диференційованості оцінювання знань;
  • контролює не тільки велику кількість теоретичних питань, але й практичні навички;
  • принцип однаковості вимог вчителя до учня.

Як інструмент оперативного керування, комп’ютерне тестування розширює можливості контролю та оцінювання рівня навчальних досягнень і є альтернативою традиційним методам оцінювання рівня компетентності учнів.

Тестовий комп’ютерний контроль знань може бути використаний під час поточного, тематичного або підсумкового контролю. Він здійснюється у формі самостійного діалогу учня з комп’ютером у присутності вчителя, або без нього, з можливістю запам’ятовування результатів тестування. Тестування можна проводити на різних етапах навчання: під час повторення, на етапі актуалізації опорних знань, для перевірки домашнього завдання, під час вивчення нового матеріалу, для закріплення вивченого, у вигляді заліків.